Förlåt för den dåliga uppdateringen!

2011-11-20 @ 21:25:43
Men som sagt har vi inte speciellt mycket att skriva då vi båda två rider igång våra hästar. Jag har även rakat Kitty, så nu är hon naken :) Dock var hon lite dum vid huvudet så det blev inte så speciellt snyggt där men, hon är rakad iaf! :) Jag red Kitty idag med gramanen på, ville få igenom henne helt. Och det gick bra, hon sökte sig neråt nästintill hela tiden och jag behövde typ inte ens använda gramanen. Hon har så mycket energi så jag har inga ord haha, hon har ju stått i några veckor + att hon blev rakad och då brukar hästarna bli lite mer heta på gröten om man säger så ;) Men hon var duktig iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0