Vilo Period

2011-11-01 @ 21:40:38
Just nu har Kitty en liten vilo period då hon kändes lite konstig i fredags när jag longerade, kändes som det var något lurt med höger bak.. Hade ju med henne på lektion i skolan i onsdags så "hoppas" att hon sträckte sig då eller så.. Om det är något allvarligt så dödar jag mig själv typ :O Nej men det blir nog bra, har henne lindad bak under nätterna så :) Hade tänkt och rida igång henne imorn, onsdag och då skritta och trava henne lite :)

För övrigt gick ridlektionen bra! Hon var rätt stressad när det kom in fler hästar, vi var en ganska stor grupp så det blev ganska tajt och Kitty är ju väldigt pigg så fick hålla in henne rätt rejält och rida förbi flera osv :) Vi hade lagt fram bommar på ena långsidan och imellan bommarna så gjorde vi skänkelvikningar, i skritt och trav, och det gick riktigt bra faktiskt! Hon var relativt konsentrerad när vi gjorde övningen men sen var hon bara springig.. Menn jag är nöjd! Hon blev jättesvettig så duschade av henne sen :)

/felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0